پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251159
آجورلو: اين مشکلات براي سرخابي‌هاي بزرگ آسيا منصفانه نيست/ بايد گره‌ها را با دست باز کنيم، نه سفت!
تاریخ انتشار : 1400/09/28 16:37:38
نمایش : 1252
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: با تفاهمي که صورت گرفت تمام مشکلات ما در آينده نزديک و قبل از موعد باقي مانده تا مسابقات حل خواهد شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ مصطفي آجورلو، مديرعامل باشگاه استقلال پس از نشست کميته حرفه‌اي‌سازي اظهار داشت: شايد براي اولين بار است که اين همدلي وجود دارد. آقاي مصطفوي، عباسي و مهدي و همين طور استقلال و پرسپوليس کمک کردند که اين دو تيم در ليگ قهرمانان آسيا حضور داشته باشند. اين موضوع باعث افتخار است که به جاي دعوا، به دنبال تفاهم و گفتمان بوديم.

وي در ادامه بيان داشت: پرسپوليس و استقلال در آسيا حضور دارند و نمايندگان ايران هستند. به هر حال هر کسي چوبي از لاي چرخ اين مشکلات بردارد کار بزرگي کرده. اميدوارم اين اتفاق براي آخرين بار باشد که مشکلات خودمان را عجله‌اي حل مي‌کنيم. اميدوارم با تدبير و عنايت در طول سال مشکلات را برطرف کنيم. 
 
آجورلو هم‌چنين عنوان داشت: منصفانه نيست که دو تيم بزرگ آسيا اين مشکلات را داشته باشند. بايد با دست گره‌ها را باز کرد و نبايد با دست گره‌ها را سفت کرد. جامعه فوتبال ايران دلخوش به اين دو تيم هستند و جا دارد از همه مسئولان تشکر کنم. علي الخصوص از دوست خوبم آقاي سهيل مهدي تشکر مي‌کنم و انتظار دارم که امکانات بدهند که ما اين مشکلات را طي سال حل کنيم.
 
مديرعامل استقلال در واکنش به اين که آيا مشکلات اين تيم براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا حل شد يا خير، تصريح داشت: ان‌شاء‌الله با تفاهمي که صورت گرفت تمام مشکلات ما در آينده نزديک و قبل از موعد باقي مانده تا مسابقات و با کمک آقاي مصطفوي و عباسي و با مسئوليت تخصصي سهيل مهدي و درايت برادرم آقاي عزيزي خادم برطرف مي‌شوند. 
 
وي در پايان گفت: دو تيم استقلال و پرسپوليس آسيايي بودند و هستند. ان‌شاءالله کمک کنيم که ديگر عنوان بياوريم و روي سکو برويم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html